İl Milli Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda, Bolu İl Jandarma Komutanlığı ve İl Emniyet Müdürlüğünün katkılarıyla düzenlenen etkinlik kapsamında çok sayıda motosiklet sürücüsü güvenli sürüş için bir araya geldi.
Gerçekleştirilen etkinlikte, İl Milli Eğitim Müdürlüğü önünden hareket eden motosiklet sürücüleri, Gölköy Göleti çevresinde farkındalık sürüşü yaptı. Etkinlik boyunca katılımcılara trafik güvenliği konusunda bilgilendirmelerde bulunulurken, sürücülerin uyması gereken temel trafik kuralları da hatırlatıldı.
Yetkililer, motosiklet sürücülerinin trafikte daha görünür olması ve kazaların önlenmesi amacıyla düzenlenen etkinliğin toplumda trafik bilincinin artırılmasına katkı sağladığını belirtti.
Bolu İl Jandarma Komutanlığı tarafından yapılan açıklamada, “Trafik Güvenliği Eylem Planı” kapsamında yürütülen çalışmaların kararlılıkla sürdürüldüğü vurgulandı. Açıklamada, “Bir Kural Bir Ömür” anlayışıyla il genelinde trafik kazalarına bağlı can kayıpları ve yaralanmaları en aza indirmek amacıyla denetim ve bilgilendirme faaliyetlerinin artırılarak devam edeceği ifade edildi.
Yetkililer, tüm sürücüleri trafik kurallarına uymaya davet ederek güvenli sürüş konusunda duyarlılık çağrısında bulundu.















